Alla inlägg under april 2017

Av Anonym Anonym - 30 april 2017 23:28

Ännu en dag av dåliga matvanor.. jag längtar så sjukt mycket tills jag får komma hem till mina egna rutiner för det här tar fan kål på mig!

Av Anonym Anonym - 29 april 2017 23:16

Jag va inte redo för detta... att bo i en lägenhet som har alla matfällor man kan tänka sig.
Jag har svikit alla runt om mig så många gånger om att jag skäms, men värst är det att känna att jag inte klarar av det själv.
Det funkar så länge jag är hemma där det inte finns nån annan mat tillgänglig.

Kan komma med massor med orsaker/anledningar till varför det inte går men egentligen så finns det bara en som stämmer och jag är för svag/vek.
Jag vet inte hur fan jag ska klara detta för det känns så jävla omöjligt!
Jag lovade mig själv att det va färdigspytt. Jag visste att det tskulle bli en stor utmaning att bo i stan men inte att det skulle gå såhär.

Jag vill bara hem och vara utan hund så jag kan klara av det igen!
Det är som att vifta med heroin framför en heronist...
Skillnaden är att det säljs inte heroin överallt men mat finns överallt.

Har fått ihop stegen idag iaf!

Av Anonym Anonym - 28 april 2017 23:14

Snacka om att vara vaken på övertid!
Nu ska jag och valpen sova så jag orkar upp imorron! Tror jag får ta med honom i en väska då för han vill ju bara sova.
Men lyckades gå klart mina steg tillslut iaf!

Av Anonym Anonym - 27 april 2017 21:42

Gått klart för idag och lever än!

Av Anonym Anonym - 26 april 2017 18:42

Då va den fysisk smärtan snart över och tyvärr har det varit en djur mardröm.. har gråtit så mycket att jag har små sår under ögonen.
Får hoppas det går att sminka över imorron! :)

Jag började gå mina steg kl 5 imorse för jag visste att jag skulle bli liggandes typ hela dagen och det hade jag rätt i, så rätt planerat av mig!

Nu ska jag stoppa i mig lite piller och hoppas på att jag får sova bra inatt för det behöver jag!



Hej!

Av Anonym Anonym - 25 april 2017 19:53

Känner mig så jävla ihålig och äcklig.. men imorgon är det dax att ligga och krampa i flera timmar... jag vill bara dö!

Men appen har fungerat idag iaf, och stegen har jag iaf gått!



Sen har jag faktiskt lyckats komma i mina prasselbyxor.. utan att se ut som ett slickat korvskinn!

Nu ska det deklareras.

Hej!

Av Anonym Anonym - 24 april 2017 20:06

För omväxlings skull har jag ingen bild på mina steg eftersom jag var tvungen att nollställa hela telefonen för att stegräknarappen slutade fungera och vägrade uppdatera sig??
Men jag har nog precis kommit upp i 20000 steg!

Ringde till KK imorse och fick tid direkt... så nu är processen igång.. R är helt jävla överlycklig och jag vill inte leva mer.. fint!

Det ända positiva idag är att jag lyckades komma i ett par gamla "prassel" byxor som jag älskar! Får glädjas åt det lilla.

Med kroppen full av lugnande skit ska sömnpillerna ner nu också så hoppas jag att appen inte slutar fungera imorgon igen!

Hej!

Av Anonym Anonym - 23 april 2017 20:20

Visst är det typiskt att så fort man börjar må bättre så är det självklart att något ska jävlas!!?
Jag har gått ordentligt idag, svängde förbi R och tänkte ta med honom på en prommis.. men vi fastnade i hallen för att prata om min kanske lite sena mens... vilket fick mig att inse att det kanske inte står rätt till..
Följde med till R:s syster och käkade middag och gick en promenad med dom.. men innan det handlade jag mer pulverpåsar och han ett gravtest för att veta säkert..
efter kaffet så körde vi hem och jag kunde ju inte låta bli att ta ett gravtest direkt.




Så nu måste jag göra abort, något jag lovade mig själv efter första gången att jag aldrig ska göra igen.. och det är inte på grund av slarv.. för vi har haft skydd varje gång. Fattar inte hur i hela helvettet det kunde bli.. vill fan inte leva.. !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards