Direktlänk till inlägg 23 april 2017

23-4-17

Av Anonym Anonym - 23 april 2017 20:20

Visst är det typiskt att så fort man börjar må bättre så är det självklart att något ska jävlas!!?
Jag har gått ordentligt idag, svängde förbi R och tänkte ta med honom på en prommis.. men vi fastnade i hallen för att prata om min kanske lite sena mens... vilket fick mig att inse att det kanske inte står rätt till..
Följde med till R:s syster och käkade middag och gick en promenad med dom.. men innan det handlade jag mer pulverpåsar och han ett gravtest för att veta säkert..
efter kaffet så körde vi hem och jag kunde ju inte låta bli att ta ett gravtest direkt.




Så nu måste jag göra abort, något jag lovade mig själv efter första gången att jag aldrig ska göra igen.. och det är inte på grund av slarv.. för vi har haft skydd varje gång. Fattar inte hur i hela helvettet det kunde bli.. vill fan inte leva.. !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym Anonym - 31 maj 2017 21:43


För första gången i mitt liv så klagar jag på att storlekarna är för stora... jag är en fortfarande minst en XL, men nu har jag på mig tredje paret träningstights i storlek 40 och tycker inte att dom sitter åt ordentligt... funderar på om jag ska ta ...

Av Anonym Anonym - 30 maj 2017 22:03


Jag var jävligt nöjd igår, men jävligt mycket mer nöjd idag! Nu ska jag hålla mig runt 20 000 varje dag istället.. har ju fortfarande inte gått halva penicillinkuren än? Hej! ...

Av Anonym Anonym - 29 maj 2017 21:21


Efter att varit sängliggandes med halsfluss och feber 3 dagar då är jag tillbaka på banan igen! Idag blev det till och med personbästa för i år! Nu ska jag ringa en ny intressant bekant medan jag väntar på tvätten! Hej! ...

Av Anonym Anonym - 25 maj 2017 20:21


Så extremt jävla surt!! Ligger med feber och känns som jag han en skavande boll i halsen... Har inte haft feber på fleeeera år, men plötsligt händer det.. hoppas den är borta imorron så jag kan jobba! Lyckades precis få ihop stegen ändå! ...

Av Anonym Anonym - 24 maj 2017 19:55

Har varit vidrigt dålig på att uppdatera men har då gått mina steg alla dagar ändå! Bevis: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards