Alla inlägg den 18 maj 2017

Av Anonym Anonym - 18 maj 2017 20:43

Regn, regn och massa mer regn!
Tur att jag hade gått bort det mesta medan det va bra väder!



Ligger i sängen och funderar på vad fan jag håller på med!
Jag träffade en kille idag som jag hittat på nätet.. vi flörtade vidare på kik och sen spontan köpte jag kaffe till oss en dag när jag inte hade ngt bättre för mig, men han kunde inte ta sig ifrån jobbet. Och när jag föreslog efter jobbet så gick inte det heller, för sambon kanske skulle bli misstänksam...WHAT???
Jag tar ju för givet att folk är singlar.. men får jag veta i efterhand så är det en sak, inget att göra om, men i detta fallet vet jag innan och har passerat nästan alla gränser för vad som är okej!
Och det värsta av allt är att jag går ju typ igång på det!
Imorron ska han va iväg med jobbet och tanken är att han ska komma hit sen. Jag borde bara avblåsa allt men jag kan fan inte låta bli!
Får väl se vad som händer..

Hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards